wtorek, 10 stycznia 2017

Trudne początki.. 50 faktów o mnie

*Hejka naklejka tuuu znowu jaa!
Ja czyli kto?
A zapomniałam, że właśnie piszę pierwszy post na blogu hihi.
No więc mam na imię Klaudia. I to chyba na tyle. To papa.*


Dobra dobra teraz po normalnemu 😇


Siemanko witam was na pierwszym poście na tym blogu. Po co to piszę? Chciałabym połączyć moje pasje w jedność (o czym będzie troszkę później) 😏Od bardzo dawna chciałam założyć coś na czym będę mogła pisać o czym chcę, gdzie będę mogła wykazać się kreatywnością, więc postanowiłam założyć tego o to bloga. Z racji, iż jestem osobą która bardzo szybko się poddaję co do pasji bo uważa, że jest to za trudne itp. przed końcem roku 2016 zdecydowałam, że od nowego roku zacznę regularnie dodawać co parę dni posty 💓 Dobraa, ale ciii.. Chciałabym dziś napisać troszkę faktów o mnie, żebyście lepiej mnie poznali i zdecydowali czy warto tu zostać czy nie 😀 No więc zaczynajmy:

1 Nazywam się Klaudia Deja
2 Moja ksywka która związana jest z Japonią to Momoko
3 Choć dużo moich znajomych mówi na mnie także Dyna
4 W kwietniu będę miała 15 latek
5 Mieszkam w województwie pomorskim
6 Moją pasją jest terrarystka oraz fotografia
7 Interesuję się psychologią oraz modelingiem
8 W przyszłości zamierzam otworzyć swój gabinet psychologiczny
9 Kiedyś byłam mega nieśmiałą osobą. Choć teraaz mega się to zmienia
10 Moimi dobrymi cechami charakteru są kreatywność, szczerość, tolerancyjność, przyjacielskość
11 A jedną z gorszych cech charakteru jest to, że jestem leniwa
12 Zawsze można ze mną  pogadać szczerze i miło na każdy teamt
13 Mam wiele marzeń o których będzie już niedługo post
14 Kochaam jednorożce 💜💜
15 Moimi ulubionymi kolorami są czarny, biały oraz miętowy
16 Słucham każdego rodzaju muzyki, który wpadnie mi do ucha :D
17 Mam w domku tylko siedem zwierząt:
- Psa Dextera
- Kota Czarka
- Kota Sajmona (jeden z lepszych modeli)
 - 2 Chomiki które chyba nie mają imion xd
- Kameleona Rysia
- Węża Mikusia
18 Jestem uzależniona od kawy mmm
19 W wolnych chwilach lubię czytać książki *-*
20 Mam najlepszą na świecie rodzinę oraz przyjaciół i chłopaka z którymi zawsze miło spędzam czas 💕
21 Ostatnio dużo czasu siedzę na snapchacie którego polecam *-*
22 Jestem osobą która lubi biegać, oraz ostatnio polubiła taniec 😍
23 Mam super fotografkę, którą jest moja siostra i ją bardzio pozdrawiam
24 Kocham podróże! W wakacje z rodziną zwiedziliśmy Wenecję, Chorwację oraz nasze polskie góry *-*


25 Jeszcze parę miesięcy temu ubierałam się na styl nu goth oraz emo <3 obecnie na swój własny :D 
26 W swym krótkim życiu miałam już włosy blond , różowe, fioletowe a teraz mam ciemno brązowe 
27 Od małego bawiłam się w bycie modelką 😂 teraz oprócz tego lubię stać po drugiej stronie obiektywu i robić sesje innym
28 Kiedyś bardzo bardzo kochałam  rysować mogłam to robić dniami i nocami, a teraz nie umiem się do tego zabrać :/
29 Każdy mówi mi, że jestem za chuda, choć to nie prawda 
30 Byłam na dwóch nocach grozy i czekam na kolejne 💓 Horrory to super sprawa 😈
31 Woda to mój żywioł <3 Gdy byłam mniejsza marzyłam by zostać w przyszłości nurkiem i miałam plany by codziennie oglądać rafę koralową 
32 Nienawidzę masła, nie jem go od 5 roku życia.
33 Mam bardzo dobry wzrok, chociaż każdy mi gada, że przez to nie jedzenie masła będę ślepa 
34 Jestem osobą, która bardzo często płacze przy wzruszających filmach. Ostatnio w kinie na "Po prostu przyjaźń" nie mogłam powstrzymać się od łez
35 Panicznie boję się igieł, na widok ich robi mi się słabo xdd
36 Mam lęk wysokości, ale próbuje go pokonać na wszelkie sposoby 
37 Mam dobrą pamieć do wszystkiego oprócz lekcji
38 Moim ulubionym przedmiotem jest wf
39 Nienawidzę języka angielskiego
40 Lubię wszystkie pory roku
41 Od kiedy interesuję się fotografią, mam wielkie plany na sesję na każdy sezon
42 Nie zaliczam się do osób, dla których fejm to całe życie. Chciałabym aby mój blog odwiedzały osoby które by go czytały i wyciągały z niego jakieś wnioski, niż takie które miały by tylko wejść by nabić mi wyświetleń 😉
43 Od małego chodziłam na spacery. Do dziś mogłabym chodzić cały dniami po parkach, polanach itp. 💓Ogólnie to kocham zwiedzać 
44 Z racji, że lubię pomagać innym,wzięłam udział w ubiegłym roku w akcji dla fundacji "Dla was" i mam nadzieje, że jeszcze uda mi się jeszcze wziąć udział w wielu takich akcjach by pomóc potrzebującym osobom
45 Mam zamiar zacząć już niedługo sama ćwiczyć kroki w balecie, bo według zasad szkół baletowych jeestem za stara na takie zajęcia 😓 sad, a w nim jabłka xd
46 Bardzo dużo czasu przesiaduję na telefonie, choć mam zamiar w najbliższym czasie to ograniczyć
47 Z przyjaciółmi mam szalone oraz najlepsze wspomnienia. Pamiętam jak latem poszłam w stroju pikachu na dyskotekę z Zuzią i śpiewałyśmy "Ty jesteś ruda", wzbudzając zdziwienie innych😁
48 Jesteem osobą która nie lubi za szybko iść spać, ale kochaa późno wstawać hehe
49 Mój ulubiony cytat: "Możesz wszystko tylko UWIERZ W SIEBIE"
50 Jeszcze rok temu byłam uzależniona od czytania cytatów. Na telefonie zazwyczaj miałam z 5 tysięcy zapisanych zdjęć z nimi

Jej udało mi się napisać te 50 faktów! Było ciężko, ponieważ nie lubię o sobie za dużo pisać.
Co do bloga chciałabym dodawać na razie co tydzień we wtorki nowe posty *-* Tematyka bloga będzie psychologiczna, życiowa, śmieszna i kolorowa. Więc mam nadzieje, że zostaniecie tu na dłużej, niż ten jeden post. No i to chyba by było na tyle 💜 Polecam komentować, oceniać, dawać rady, ponieważ jestem tu po raz pierwszy i każda rada czy sugestia jest dla mnie bardzo cenna.
No to do zobaczenia za tydzień! Papatki 💙




4 komentarze:

  1. Wielu rzeczy o Tobie nie wiedziałem. Bardzo ciekawie się zapowiada. Powodzenia i czekam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jak to bezimienne chomiki, tak się nie godzi. ;< ;p
    kot Sajmon fajny. ;) poza tym - powodzenia i wytrwałości w pisaniu, bo czasem ciężko jest. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń